power of Sheol



YouTube

661184 iscritti
71081866 visualizzazioni video

  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    1 secondo fa
    Hosea 13:14 I will ransom from the power of Sheol, I would save them from death, I would be your plague, or death, I would be your destruction, or abode of the dead, but, unfortunately? their repentance is hid from my eyes! Osea 13:14 Io li riscatterei dal potere del soggiorno dei morti, li salverei dalla morte; sarei la tua peste, o morte; sarei la tua distruzione, o soggiorno dei morti; ma, purtroppo? il loro pentimento è nascosto ai miei occhi! -- ANSWER -God is in control of everything! Rothschild 666 IMF, and 322 NWO Bush, and all my enemies? are ruined- Dio ha il controllo di ogni cosa! Rothschild 666 FMI, e 322 NWO Bush, e tutti i miei nemici? sono rovinati
  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    3 minuti fa
    because Illuminati Jews: have control of all the economic: and Monetary, Affairs, from the foundation of the Bank of England, then, they also have absolute control over all political factors! then, is their creation: Nazism, etc. have designed, the Holocaust of the Jews, because they needed, to do, a world war, which was very devastating! This is because: the creation of Israel, and Palestine: they serve, only,for realize, World War III: only, in fact, these entities are monsters legal! This is obvious! The Pharisees Jewish Neturei Karta, 666 IMF: they will do anything to not have to go back, not to be Costetti to return: in Palestine! why, have planned the next Holocaust, against Israel .. for the Pharisees Neturei Karta, 666 IMF: it is sweet: the blood of all the peoples, that is, seigniorage banking. around the world? there is no man more stupid, of the King of Saudi Arabia
  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    8 minuti fa
    poiché, gli ebrei Illuminati, hanno il controllo di tutti i fattori economici e monetari, dalla fondazione della Banca di Inghilterra, poi, hanno anche il controllo assoluto su tutti i fattori politici! allora, è una loro creazione: il Nazismo, ecc.. come il progettato Olocausto di Ebrei, perché, loro avevano bisogno di una guerra mondiale, che, fosse molto devastante! Ecco, perché: la creazione di Israele, e della Palestina: servono a realizzare la terza guerra mondiale: soltanto, infatti, queste entità: sono dei mostri giuridici! Questo è evidente! Gli ebrei farisei Neturei Karta, 666 FMI: faranno di tutto, per non dover ritornare, per non essere costetti in Palestina! ecco perché, hanno pianificato la prossima Shoah contro Israele.. per i farisei Neturei Karta, 666 FMI: è dolce: il sangue di tutti i popoli, cioè, il signoraggio bancario
  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    15 minuti fa
    666 FMI CIA 322: sistema massonico: satanismo internazionale: ie: KainxDenimore -- hei bambino woodoo, nato in luna rossa di sangue.. da una troia di strega e un sacerdote di satana cannibale! perché, tu non provi, di nuovo, a fare finta di essere ateo?
13:14 Io li riscatterei dal sepolcro, io li riscoterei dalla morte; dove sarebbero, o morte, le tue pestilenze? dove sarebbe, o sepolcro, il tuo sterminio? il pentirsi sarebbe nascosto dagli occhi miei.
13:14 Io li riscatterei dal potere del soggiorno de’ morti, li redimerei dalla morte; sarei la tua peste, o morte, sarei la tua distruzione, o soggiorno de’ morti; ma il lor pentimento è nascosto agli occhi miei!
13:14 Io li riscatterei dal potere del soggiorno dei morti, li salverei dalla morte; sarei la tua peste, o morte; sarei la tua distruzione, o soggiorno dei morti; ma il loro pentimento è nascosto ai miei occhi!
13:14 Io li riscatterò dal potere dello Sceol, li redimerò dalla morte. O morte, io sarò la tua peste. O Sceol, io sarò la tua distruzione. Il pentimento è nascosto ai miei occhi.
Osea capitolo 13
Diodati
Riveduta
Nuova Riveduta
Nuova Diodati




13:1 QUANDO Efraim parlava, si tremava; egli si era innalzato in Israele; ma egli si è renduto colpevole intorno a Baal, ed è morto.
13:1 Quando Efraim parlava, era uno spavento; egli s’era innalzato in Israele, ma, quando si rese colpevole col servire a Baal, morì.
13:1 Quando Efraim parlava, incuteva spavento; egli si era innalzato in Israele, ma, quando si rese colpevole con il servire a Baal, morì.
13:1 Quando Efraim parlava con tremore, innalzava se stesso in Israele, ma quando si rese colpevole con Baal, morì.
13:2 Ed ora continuano a peccare, e si fanno delle statue di getto del loro argento; e degl'idoli, con la loro industria, i quali son tutti quanti lavoro di artefici. Essi dicono loro: Gli uomini che sacrificano bacino i vitelli.
13:2 E ora continuano a peccare, si fanno col loro argento delle immagini fuse, degl’idoli di loro invenzione, che son tutti opera d’artefici. E di loro si dice: ‘Scannano uomini, bàciano vitelli!’
13:2 Ora continuano a peccare, si fanno con il loro argento delle immagini fuse, idoli di loro invenzione, che sono tutti opera d'artefici. Di loro si dice: «Scannano uomini, baciano vitelli!».
13:2 Ora continuano a peccare, e col loro argento si sono fatte immagini fuse, idoli secondo il loro intendimento, tutti quanti opera d'artigiano. Di loro dicono: «Gli uomini che offrono i sacrifici bacino i vitelli».
13:3 Perciò, saranno come una nuvola mattutina, e come la rugiada che cade la mattina e poi se ne va via; come pula portata via dall'aia da un turbo, e come fumo ch'esce dal fumaiuolo.
13:3 Perciò saranno come la nuvola mattutina, come la rugiada che di buon’ora scompare, come la pula che il vento porta via dall’aia, come il fumo ch’esce dalla finestra.
13:3 Perciò saranno come la nuvola del mattino, come la rugiada del mattino, che presto scompare, come la pula che il vento porta via dall'aia, come il fumo che esce dalla finestra.
13:3 Perciò saranno come una nuvola mattutina, come la rugiada che al mattino presto scompare, come la pula portata via dall'aia da un turbine, come il fumo che esce dal comignolo.
13:4 Or io sono il Signore Iddio tuo, fin dal paese di Egitto; e tu non devi riconoscere altro Dio che me; e non vi è Salvatore alcuno fuori che me.
13:4 Eppure, io son l’Eterno, il tuo Dio, fin dal paese d’Egitto; e tu non devi riconoscere altro Dio fuori di me, e fuori di me non c’è altro salvatore.
13:4 «Eppure, io sono il SIGNORE, il tuo Dio, fin dal paese d'Egitto; tu non devi riconoscere altro Dio all'infuori di me, all'infuori di me non c'è altro salvatore.
13:4 «Eppure io sono l'Eterno, il tuo DIO, fin dal paese d'Egitto; tu non devi riconoscere altro DIO fuori di me e non c'è altro Salvatore fuori di me.
13:5 Io ti conobbi nel deserto, in terra aridissima.
13:5 Io ti conobbi nel deserto, nel paese della grande aridità.
13:5 Io ti conobbi nel deserto, nel paese della grande aridità.
13:5 Io ti conobbi nel deserto, nella terra della grande aridità.
13:6 Secondo ch'è stato il lor pasco, così si son satollati; si son satollati, e il lor cuore si è innalzato; perciò mi hanno dimenticato.
13:6 Quando aveano pastura, si saziavano; quand’erano sazi, il loro cuore s’inorgogliva; perciò mi dimenticarono.
13:6 Quando avevano pastura, si saziavano; quand'erano sazi, il loro cuore s'inorgogliva; perciò mi dimenticarono.
13:6 Quando avevano pascolo, si saziavano; quando erano sazi, il loro cuore si inorgogliva; per questo mi hanno dimenticato.
13:7 Laonde io son loro stato come un leone; io li ho spiati in su la strada, a guisa di pardo.
13:7 Ond’è ch’io son diventato per loro come un leone; e li spierò sulla strada come un leopardo;
13:7 Perciò sono diventato per loro come un leone; li spierò sulla strada come un leopardo;
13:7 Così io sarò per loro come un leone, starò in agguato sulla strada come un leopardo;
13:8 Io li ho incontrati a guisa di un'orsa che abbia perduti i suoi orsacchi; ed ho loro lacerato il chiuso del cuore; e quivi li ho divorati, a guisa di leone, o d'altra fiera della campagna, che li avesse squarciati.
13:8 li affronterò come un’orsa privata de’ suoi piccini, e sbranerò loro l’involucro del cuore; li divorerò come una leonessa, le belve de’ campi li squarceranno.
13:8 li affronterò come un'orsa privata dei suoi piccini e squarcerò l'involucro del loro cuore; li divorerò come una leonessa, le belve dei campi li sbraneranno.
13:8 li affronterò come un'orsa privata dei suoi piccoli e squarcerò la loro cassa toracica; li divorerò come una leonessa, le belve dei campi li dilanieranno.
13:9 O Israele, tu sei stato perduto; ma il tuo aiuto è in me.
13:9 È la tua perdizione, o Israele, l’essere contro di me, contro il tuo aiuto.
13:9 «È la tua perdizione, Israele, l'essere contro di me, contro il tuo aiuto.
13:9 Tu sei distrutto, o Israele, perché sei contro di me, contro il tuo aiuto.
13:10 Dove è ora il tuo re? salviti egli in tutte le tue città; dove è egli, e i tuoi rettori, de' quali tu dicesti: Dammi un re, e de' principi?
13:10 Dov’è dunque il tuo re? Ti salvi egli in tutte le tue città! E dove sono i tuoi giudici, de’ quali dicevi: ‘Dammi un re e dei capi!’
13:10 Dov'è dunque il tuo re? Ti salvi egli in tutte le tue città! Dove sono i tuoi giudici, dei quali dicevi: "Dammi un re e dei capi!".
13:10 Dov'è ora il tuo re, che ti possa salvare in tutte le tue città? Dove sono i tuoi giudici di cui dicevi: "Dammi un re e dei capi"?
13:11 Io ti ho dato un re nella mia ira, e lo torrò nella mia indegnazione.
13:11 Io ti do un re nella mia ira, e te lo ripiglio nel mio furore.
13:11 Io ti do un re nella mia ira e te lo riprendo nel mio furore.
13:11 Ti ho dato un re nella mia ira e l’ho ripreso nel mio furore.
13:12 L'iniquità di Efraim è legata in un fascio, il suo peccato è riposto.
13:12 L’iniquità di Efraim è legata in fascio, il suo peccato è tenuto in serbo.
13:12 L'iniquità di Efraim è legata in fascio, il suo peccato è tenuto in serbo.
13:12 L'iniquità di Efraim è legata in fascio, il suo peccato è tenuto nascosto.
13:13 Dolori, come di donna che partorisce, gli verranno; egli è un figliuolo non savio; perciocchè altrimenti egli non si fermerebbe tanto tempo nell'apritura della matrice.
13:13 Dolori di donna di parto verranno per lui; egli è un figliuolo non savio; poiché, quand’è giunto il momento, non si presenta per nascere.
13:13 Dolori come quelli di donna che partorisce verranno per lui; egli è un figlio non saggio; poiché, quand'è giunto il momento, non si presenta per nascere.
13:13 Dolori di donna partoriente verranno su di lui. È un figlio senza senno, perché non dovrebbe fermarsi a lungo nel luogo dove escono i bambini.
13:14 Io li riscatterei dal sepolcro, io li riscoterei dalla morte; dove sarebbero, o morte, le tue pestilenze? dove sarebbe, o sepolcro, il tuo sterminio? il pentirsi sarebbe nascosto dagli occhi miei.
13:14 Io li riscatterei dal potere del soggiorno de’ morti, li redimerei dalla morte; sarei la tua peste, o morte, sarei la tua distruzione, o soggiorno de’ morti; ma il lor pentimento è nascosto agli occhi miei!
13:14 Io li riscatterei dal potere del soggiorno dei morti, li salverei dalla morte; sarei la tua peste, o morte; sarei la tua distruzione, o soggiorno dei morti; ma il loro pentimento è nascosto ai miei occhi!
13:14 Io li riscatterò dal potere dello Sceol, li redimerò dalla morte. O morte, io sarò la tua peste. O Sceol, io sarò la tua distruzione. Il pentimento è nascosto ai miei occhi.
13:15 Quando egli sarà moltiplicato fra i suoi fratelli, il vento orientale, vento del Signore, che sale dal deserto, verrà; e la vena di esso sarà asciutta, e la sua fonte sarà seccata; esso prederà il tesoro di tutti i cari arredi.
13:15 Sia egli pur fertile tra i suoi fratelli; il vento d’oriente verrà, il vento dell’Eterno, che sale dal deserto; e le sue sorgenti saranno essiccate, e le sue fonti, prosciugate. Il nemico porterà via il tesoro de’ suoi oggetti preziosi.
13:15 Egli sia pure fertile tra i suoi fratelli; il vento orientale verrà, il vento del SIGNORE, che sale dal deserto; le sue sorgenti saranno essiccate, e le sue fonti prosciugate. Il nemico porterà via il tesoro di tutti i suoi oggetti preziosi.
13:15 Anche se è fruttifero tra i suoi fratelli, verrà un vento d'est, si alzerà dal deserto il vento dell'Eterno, allora la sua sorgente inaridirà, la sua fonte seccherà. Egli deprederà il tesoro di ogni vaso prezioso.
13:16 Samaria sarà desolata, perciocchè si è ribellata contro all'Iddio suo; caderanno per la spada; i lor piccoli fanciulli saranno schiacciati, e le lor donne gravide saranno fesse.
13:16 Samaria sarà punita della sua colpa, perché si è ribellata al suo Dio. Cadranno per la spada; i loro bambini saranno schiacciati, le loro donne incinte saranno sventrate.
13:16 Samaria sarà punita per la sua colpa, perché si è ribellata al suo Dio. Cadranno di spada; i loro bambini saranno schiacciati, le loro donne incinte saranno sventrate».
13:16 Samaria sarà desolata, perché si è ribellata contro il suo DIO. Cadranno di spada; i loro bambini saranno sfracellati, e le loro donne incinte sventrate».


if people, and Peoples, around the world, are not life threatening? if, they are not exploit, by occult powers? ok! then, in that case, I have no need to do the dictator! Where, O death, is your sting? LIVING CHRIST, is why, YOU DO NOT have renounced: at your victorious 1 Cor. 15, 51-58 - ANSWER - sorry, but death is not a weakness for me! therefore, I'll survive the genetic engineers, chemtrails, aliens and all the rest: because, Jesus Christ is risen! alleluia DOV'È, O MORTE, IL TUO PUNGIGLIONE? VIVERE CRISTO NON È DA RINUNCIATARI MA DA VITTORIOSI 1 Cor. 15, 51-58 -- ANSWER -- sorry, ma, la morte non è una debolezza per me! pertanto, io sopravviverò alla ingegneri genetica, delle scie chimiche, agli alieni e a tutto il resto: perché Gesù Cristo è risorto! alleluia

1_5. [As: Demonstrated: the Egypt of, BITES: MORSIPresident? Muslims Koran: can: only: to be exterminated: as: the right to: survival, for all of us] the 160,000 Christian martyrs, of every year, thanks to: for justified: the Satanism: the Koran! in the name of, false religious dialogue, to, one way! THE KORAN settles: IN CATHOLIC CHURCHES, of: FRANCE. On 26 October 2011, in: church of San Salvatore in Arras, northern France, he is, wanted to commemorate: very "worthy": the famous meeting: interreligious of Assisi, in 1986, on the occasion, : 25 year anniversary, of, this: sad, useless, counterproductive and, blasphemous: initiative desired by John Paul II. That, he: kissed the Koran, while: hundreds: of, martyred Christians were killed at that time, just in the name of, the Qur'an Satan.2_5. [As: Demonstrated: the Egypt of, BITES: MORSIPresident? Muslims Koran: can: only: to be exterminated: as: the right to: survival, for all of us] On the website: Diocese of, Arras is: the account of, this: beautiful: day: where you are, honored all ... except God Moved by: the same momentum - the text says - believers of, various denominations you are gathered in the "name of God, the beneficent, the merciful." as, the Koran says. To honor with dignity, is just the case of, say, this immortal event, representatives of all the gods, or at: least: the best known, have led to: an, their specific: sacred object: and, the deposed , solemnly!, the so-called modern altar, duly covered by: a: tablecloth (not: table, That, not, not get confused!). and, the same site: Diocese lists: haughtily: the participants, in strict order of importance: "Ecumenical"3_5. [As: Demonstrated: the Egypt of, BITES: MORSIPresident? Muslims Koran: can: only: to be exterminated: as: the right to: survival, for all of us] And here: that: advances: an: procession to the church: the Paschal candle, the holy books, icons, flow rates, by the member of every community church: Orthodox, Muslim worship, church reformed church Catholic.In truth the impudence: the new priests of: New Church: not, knows no restraint! and, the Quran, as it should be, is, was placed in a way: right: to: we must, on an, lectern special. Ecumenically with the other furnishings. Obviously, the: bestiality comes: to the point of, pull the image of Christ Pantocrator and of: Holy Trinity in the "Book of the Horn", where not only is denied, either: one, is: the other, but even they are condemned: as, blasphemy punishable, of, be punished: with: death.4_5. [As: Demonstrated: the Egypt of, BITES: MORSIPresident? Muslims Koran: can: only: to be exterminated: as: the right to: survival, for all of us] are, these illuminating the mysteries That, we have: given the Second Vatican Council and, That, macaws, enhanced by the popes That , and they wanted to, and supported, That, continue to be acclaimed by: Benedict XVI. Why then not, there are doubts: the: good: (or bad!) Will ecumenical priests of the new: new: Church, That here, the Quran is presented to us, again from: Diocese of, Arras, in whole: the: its: entirety: and, unequivocal graphics. We do not, know Arabic, but it would be really curious to know on what Sura: is open to the Koran in this: image. That the devil may have wanted, to, way of, insult to the new priests of: New Church, and it was open, showing: the right: Sura: that: condemnation: Christians for blasphemy.5_5. [As: Demonstrated: the Egypt of, BITES: MORSIPresident? Muslims Koran: can: only: to be exterminated: as: the right to: survival, for all of us] and, not, is, by: say that: it is of a: initiative: impromptu, perhaps due: all 'enterprise: the local parish priest, because, two days earlier, in: near: diocese of, Lille was: turning point: a: Equal initiative, explained: proudly at the same site of, Arras. We have: want: to, make speeches, to, proclaim good intentions, to, study unlikely recoveries, to invent liturgical rehabilitation issues: if: then not, he is capable: of, disavow things as these and, especially in South Loco, not, it reads: mea: culpa: for fifty years of, decay reconcile, post-conciliar, infra-conciliar extra-conciliar ... however from: Vatican II!


Synnek1 -- i am jewis Messiah, the realization of their political desires and theological, I can gather all the Jews of the world! That's why the: attuale: current Israel is a scam! because Israel can only exist as a kingdom! today, is false Israel, as, is false Palestine : Palestine is for imperialism Arabia, and, Israel is for the imperialism of IMF, both, will be destroy, for to be sacrificed on the altar of Satan: for do new Babilon Tower NWO

[ In nómine Patris et Fílii et Spíritus Sancti. Amen. ] Ad S. Michaëlem Archangelum precatio Prínceps gloriosíssime cœléstis milítiæ, sancte Michaël Archángele, defénde nos in prœlio advérsus príncipes et postestátes advérsus mundi rectóres tenebrárum harum, contra spirituália nequitiæ, in cœléstibus. Veni in auxílium hóminum: quos Deus ad imáginem similitúdinis suæ fecit, et a tyránnide diáboli emit prétio magno. Te custódem et patrónum sancta venerátur Ecclésia; tibi trádidit Dóminus ánimas redemptórum in supérna felicitáte locándas. Deprecáre Deum pacis, ut cónterat sátanam sub pédibus nostris, ne ultra váleat captivos tenére hómines, et Ecclésiæ nocére.

[ In nómine Patris et Fílii et Spíritus Sancti. Amen. ]Offer nostras preces in conspéctu Altíssimi, ut cito anticipent nos misericórdiæ Dómini, et apprehéndas dracónem, serpéntem antíquum, qui est diábolus et sátanas, et ligátum mittas in abyssum, ut non sedúcat ámplius gentes. . Exorcísmus. In nómine Iesu Christi Dei et Dómini nostri, intercedénte immaculata Vírgine Dei Genitríce Maria, beáto Michaële Archángelo, beátis Apóstolis Petro et Paulo et ómnibus Sanctis, (et sacra ministérii nostri auctoritáte confisi), ad infestatiónes diabólicæ fraudis repelléndas secúri aggrédimur. Psalmus 67 (si reciti in piedi) Exsúrgat Deus, et dissipéntur inimici eius, et fúgiant qui odérunt eum, a fácie eius. Sícut déficit fumus, defíciant: sícut fluit cera a fácie ignis, sic péreant peccatóres a fácie Dei.

Syria - "The ceasefire Kofi Annan has failed. too many people: they are killed in clashes between the army and rebel bands: [[financed by the Arab League: the Wahhabis "to complete the encirclement of Israel]]. is what they say: AsiaNews sources, which describe the situation in Syria "chaotic, unstable and dangerous." Explosions, clashes and violence are taking place in Damascus. "The opposition is been, an creating, is only an invention of the Jewish media, of the 666 IMF: whose real goal, is the elimination of minority Christian: is why,the Saudi Empire can be cohesive]: AsiaNews said:" the rebels are formed by various factions very divided between them. for the country, circulating are common criminals, and foreign terrorists, who, came to Syria only to kill. to date: the Free Syrian Army (FSA) is considered the official representative of the opposition, but: in fact it is one of the many armies that fought against: the regime. "
love my YHWH - thanks for your beauty: HOLY very beautiful: beautiful! this is the glory of your grace! Alleluia! my JHWH -- grazie per la tua bellezza! questo è lo splendore della tua grazia! hallelujah

ahahahaha, I'm alone! my "sukiliks" 666 CIA is true, I am truly alone! my girlfriend?, my betrothed?: that Miss Israel?, she continues to be a whore, with Rothschid IMF, 666, 322, to see how it Should be disintegrated: during: World War III, Which has Already been programmed: against her ! ahahahaha,

[the Ten Commandments] PARAMOUNT PICTURES CORPARATION, SAID: The views expressed in this FILM (in interviews or in comments) are not necessarily the ideas of PARAMOUNT - ANSWER - BUT, the central concept of the entire FILM, and same sense, the heroic life of the Director (Making Cecil B. De Milles's Epic) is to convey powerfully, to the whole human race this basic message: "The question that arises, is whether, this movie, the man should be governed: the divine laws (Natural Law, metaphysics unius REI, etc. .. for universal brotherhood), or, by the presumption of an absolute monarch, as was the Pharaoh Ramses (Alias​​: Rothschild IMF FED 666, etc. .. masonic system; 322 NWO), the man is owned by the state, or is a free soul in the image of God?

[the Ten Commandments] This same question has continued over the centuries, until today, our aim was to disclose a history of divine inspiration, created 3000 years ago "IN ACCORDANCE WITH: the ancient text of Philo, Josephus, Eusebius, the Midrash, and the Holy scriptures, (the Dead Sea Scrolls) God heard, the pain of the Jews in slavery and gave life to a man, which alone would have faced an Empire: Moses, so God today gave life to a man: unius REI, which alone will address: the Empire of the Illuminati: Rothschilds and the IMF, to free Israel and all the nations, from the most dangerous and covert slavery that has ever existed: that is, the plot of the Masonic banking seigniorage!

Cecil B, DeMiller realized, the greatest film ever made, "" The Ten Commandments ", the message of the film, is described, many times, by the Director:" man must be guided by the divine laws (ie, he must be, free), or, man must be guided (ie it must be a slave) by a new dictator or Pharaoh? ", but several times: Paramount Corporation was quick to say, or, that, has specified that: the point of views expressed in this film? not represent the views: of the Paramount. @ my YHWH --- all glory?.: Is the whole, for our intelligent Creator: YHWH!, He splendor of love and justice .. in him, everything is perfect harmony, in fact, "all things work together for good to those who love God!"

 What that boils in the pot?, Is to raise: Fortify: Saudi imperialism:of the Salafis, of Al Qaeda: for speed the Sharia, (so that Israel can not have escape) is this, which is indispensable for the 666 IMF FED ECB; 322 to be unleashed: they, world War III: To consolidate: against: of all, as, well, against: gullible Muslims: the real pyramid: that is, the new Tower of Babel, which is: 322 Bush!., world War III: it is necessary, for to regenerate a new monetary cycle: of IMF, based on the banking seigniorage, which was stolen by the Freemasons: ie,  stolen the constitutional sovereignty, of all peoples: (ex:. Ezra Pound, and, Gicinto Auriti) this is institutional satanism 666 IMF: satan's synagogue: of Baal god owl, at Bohemian Groove: for do slavery of all Peoples

[It is very tragic that this man of God, has betrayed the kingdom of God: to hiding: 1). the crime of bank seigniorage, such as: 2). the imperialistic aims of Saudi Arabia, as Salafi (Wahhabi: of: Al Qaeda) can not tolerate, even the existence of the Shiites, and, the CIA 666 IMF, is accomplice, with, Sharia, the extermination of Christians, and Shia, in around the world! I slam: in the terrible agony prison of Purgatory, all the men, of religion, and, everyone, that has been silent: about, these crimes, of Satanism, from the foundation of the Bank of England, to this day.] 12/05/2012 15:45 SYRIA Greek Orthodox Patriarch of Antioch Ignatius IV Hazim dies He had been in poor health for months. In the past year, he had fought with fellow Christians and Muslims to end the civil war. The patriarch was famous in Lebanon and Syria for his pastoral work among young Orthodox.

[against YOUTUBE] Strike 1: Jun 17, 2012  The YouTube Community has flagged one or more of your videos as inappropriate. Once a video is flagged, it is reviewed by the YouTube Team against our Community Guidelines. Upon review, we have determined that the following video(s) contain content in violation of these guidelines, and have been disabled:  Received: Jun 17, 2012 | Acknowledged: Jun 19, 2012 | Appealed Rejected . Jewish ritual murder kabbalah Talmud IMF Grove 322 666 IMF abduction 5 - (JewsxMessiahUniusRei) -- ANSWER -- OK! ok! what is your problem:are thousands: the cases: documented Christian children (animals in human form: says the Talmud) bled by the Jews Satanists Pharisees of the IMF,(and there are hundreds, cases of expulsion of the Jews from all nations eg the same reason!)  to save, their power into IMF 666: and to raise up the hatred between: the nations, and my Jewish people: that: then, is he the real victim, that is, the real target, of their aggression


  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    1 secondo fa
    Ahmed Rashidi R:رد:THEN، والإسلام، وانتهكت فيه: بالاهانة في جميع الدول الإسلامية، لأنها غير عادلة كل شيء، في الواقع، لا تعترف، 1. إرادة حرة، و، 2. حرية ... said my friend : لا اعرف انا خارج تلك اذا انتم شاهدتم ظلم ووقع ظلم المسلم الحقيقي لا يظلم وانما اصبح خلل في القلوب والنفوس بها كما تعانون من ذلك الظلم فانا اعاني من حياه مفقوده وامر بمراحل قاسيه حتي اصبحت الحياه مجاوره للموت الي ان حتي الطعام لم يصبح له
  • JewsxMessiahUniusRei
    JewsxMessiahUniusRei ha pubblicato un commento
    5 secondi fa
    طعم او نكهه وانتزع من الحياه الالوان امر قاسي ان يمر ذلك ليس لي ان اقول ان هناك ظلم لكن وانا في حياتي من محيط المظلومين وليس لي في الظلم شيئ وبسبب الخير الذي يحمله القلب اصبحت اضعف واضعف في المجمتع وهذا نتيجه لوجود خلل في القلوب عندها يذهب العدل ويذهب كل امر به يكون الامل وتصبح حياة الضعيف اسوء ..............الله هو عنده مكمل العدل

YouTube

661000 iscritti
71078136 visualizzazioni video

  • Nessuno Unius REI
    Nessuno Unius REI ha pubblicato un commento
    5 minuti fa
    [to my Italian government: criminal too: high treason] because the judge has thrown my complaints: than 5 years ago, subject, to the Public Prosecutor's Office, without, did not even need to talk to me? how did you get in Freemasonry, without, passing through the back door into the hell, which is the asshole of Satan? perché il giudice ha cestinato le mie denuncie: di 5 anni fa, fatte alla: Procura della Repubblica, senza che, non ha avuto il bisogno neanche di parlare con me? in che modo siete entrati in massoneria, senza essere passati, dalla porta dell'inferno, che è il buco del culo, di satana?
  • Nessuno Unius REI
    Nessuno Unius REI ha pubblicato un commento
    11 minuti fa
    [11 settembre 2001 - Corbett Report (doppiato in italiano) ] This movie, the Corbett Report, summed up in five minutes the main peculiarities of the official version of September 11 in which no one has ever been able to give an answer in 10 years. Because of its amazing ability to synthesize such a complex issue and the (justified, admittedly) sarcastic tone he talks nonsense and ridiculous lies of the official story, the United States totaled more than half a million views in just 5 days .Spread as much as possible. /watch?feature=player_embedded&v=qhcyFSadaMI#t=74s
  • Nessuno Unius REI
    Nessuno Unius REI ha pubblicato un commento
    24 minuti fa
    [to Italian government] 1. Adam and Eve, have lost the Kingdom (Eden: flight from Eden), becoming: the victims of Satan, that is, the victims of the kingdom of death and deceit, materialism, naturalimo, imperialism: 666 322!. 2. Cain (IMF FED ECB) killed Abel (Israel), Noah saved, the hope, in his Ark (unity and brotherhood of all mankind: in Metaphysics: because if you do not recognize the Creator? Also the creature, will goes berserk: in wickedness and greed) 3. DEFIANCE of the Nimrod (Rothschild) in Tower of Babel: 322 Bush NWO, is why, 4. Messengers, who Destroyed Sodom: III WW nuclear, etc. .. because, you have give, permissions: to, a hidden power: masonic system of banking seigniorage, IMF SpA, sold to me, to interest the money created out of nothing? Why, you misrepresent sovereignty (in your macabre theater,of politics) in total contempt of the Constitution and, of the People?, You have made become, the Italian people, as all slaves, for Rothschild: why?
  • Nessuno Unius REI
    Nessuno Unius REI ha pubblicato un commento
    51 minuti fa
    love my YHWH - thanks for your beauty: HOLY very beautiful: beautiful! this is the glory of your grace! Alleluia! my JHWH -- grazie per la tua bellezza! questo è lo splendore della tua grazia! hallelujah